Du kan kontakta hela styrelsen, via styrelse@linkopingsfotoklubb.se eller enskilda personer via adresserna nedan.

Ordförande

Mats Larsson Kindeland

ordforande@linkopingsfotoklubb.se

Kassör

Sekreterare

Ledamöter

Mikael Stenvall mikael_s@linkopingsfotoklubb.se

Lars Åke Thornblad lars_ake@linkopingsfotoklubb.se

Valberedare

Conny Forsander, Jan Westrin valberedning@linkopingsfotoklubb.se

Revisorer

Roy Fyhr, Stefan Thyberg

Bildbedömningsgruppen

Karin Hartmann bildbedomning@linkopingsfotoklubb.se

Utflyktsansvarig

Torbjörn Hesselbring utflykt@linkopingsfotoklubb.se

Följ oss på Facebook för att få information om kommande aktiviteter och komma i kontakt med andra fotointresserade.
Vid frågor kontakta  facebook@linkopingsfotoklubb.se

Slack - fotoklubbschatt

Vill du komma i kontakt med andra i klubben utanför ordinarie mötestid över nätet? Nu är det möjligt via "Slack".

Vad är Slack?

Slack är ett chatt-system där vi lagt upp diskussionsgrupper (kanaler) för olika intresseområden (så som porträtt, studio och bildbehandling). Vi provar det här som ett komplement till vår Facebook-grupp och hoppas att det kan vidareutveckla och inspirera vårt fotande.

Du kan se mer om vad Slack är i deras introduktion.

Så här kommer du igång

1. Skicka ett brev till slack@linkopingsfotoklubb.se
  2. När vi tagit emot din intresseanmälan kommer du att få epost from Slack med vidare instruktioner.
  3. Ladda ner Slack-app:ar för dator och iOS/Android/Windows Phone.
  4. Titta igenom Slacks egna guider för att få tips om hur du kan använda Slack.
  5. Ladda gärna upp en profilbild.

Frågor eller funderingar?

Om du har frågor om vårt Slack-konto, vänligen skriv ett inlägg i kanalen #blandat eller skicka ett brev till slack@linkopingsfotoklubb.se. Om du har allmänna frågor om Slack har deras hjälpsidor ofta bra information.

Hoppas att vi ses på Slack!