Tillbaka till alla evenemang

Utställning Galleri Magnifik – Missionskyrkan

Med utställningen vill vi visa att Linköpings fotoklubb är en förening för fotografer som representerar olika genrer, har olika intressen som har fotograferandet och bild som ett stort intresse.

Vi behöver få in en anmälan senast 31 oktober om man är intresserad av att vara med på utställningen med en bild och mån av plats flera bilder. För att vara med krävs det medlemskap i klubben.

•Fritt tema, bilden skall ha en titel

•Bildstorlek 40x50 stående eller liggande, bilderna kommer att ramas in 50x70 med passepartout.

•Kostnad per bild är 440 kr och klubben bidrar med 200 kr vilket innebär att kostnaden blir 240 kr för en (1) bild därefter fullt pris.

•Bilderna skall galleriet ha tillåtelse att sälja, allmänt villkor från galleriet är att de tar 30% i provision på försåld konst.

•Alla godkännande, modellavtal, mm står fotografen för samt ansvarar att det är riktigt gjort.

•Bilderna skall vara utställningsgruppen tillhanda senast den 15 jan 2022.

•Anmälan om att vara med på utställningen och frågor till utställningsgruppen mailas till utstallning@linkopingsfotoklubb.se

Tidigare evenemang: 12 oktober
Månadsmöte på Fontänen