Tillbaka till alla evenemang

PhotoWalk

Härmed inbjuder Linköpings fotoklubb till en Photowalk i Linköping tisdagen den 4 december kl 18,30

Vi tänkte att vi samlas vid Lilla torget utanför Gränden. Dels blir det kvällsfotografering och dels så har man möjlighet att fotografera installationerna i årets Vinter Stadsljus. Om någon är osäker på hur man gör när man fotograferar i mörker hjälper vi till med detta, kamerainställningar, praktiska råd mm. Tänk på att ta med förutom kamera, ett stativ, extra batterier (viktigt om det är kallt), mobiltelefon (den kan varar bra att ha om vi kommer ifrån varandra) och inte mist varma kläder och lämpliga handskar. Om det är många som kommer så delar vi upp oss i grupper (det avgör vi på plats) för att avsluta på något varmt fik. Varmt välkomna!

Karl-Göran Carlsson tar emot anmälningar på e-mail photowalk@linkopingsfotoklubb.se

Tidigare evenemang: 13 november
Månadsmöte med Moderskeppet